اهداف ، شاخص ها و گزارشات
اهداف، شاخص ها و گزارشات فرآیند پذیرش دانشجوی خارجی
اهداف فرآیند:
- اقدام برای صد در صد درخواست های واصله براساس استاندارد تدوین شده
- کسب نظر و پیشنهادات ذینفعان
ذینفعان عبارتند از:
رئیس دانشگاه، مدیریت حراست دانشگاه، معاونت آموزشی دانشگاه، و دانشجوی خارجی
شاخص های کلی:
1- میزان رعایت استانداردها
2- میزان رضایت ذینفعان
3- نسبت اهداف واصل شده به اهداف طراحی شده (اثربخشی)
4- نسبت منابع مصرف شده به استاندارد منابع (کارائی)
شاخص های درون داد:
1- تعداد درخواست ها (به تفکیک رشته، مقطع، کشور، جنسیت و وضعیت تاهل)
2- تعداد درخواست های واصله استاندارد
3- شرایط و ظرفیت اعلام شده استاندارد
4- نسبت تعداد درخواست به ظرفیت به تفکیک رشته ها
شاخص های پروسه:
1- میزان رعایت استانداردهای تدوین شده (اجرائی و زمانی)
شاخص های برون داد:
1- نسبت تعداد پاسخ استعلام های حراست به کل تعداد استعلام ها
2- نسبت تعداد پاسخ مثبت استعلام های حراست به کل تعداد استعلام ها
3- متوسط تعداد روزهای کاری پاسخ حراست
4- نسبت تعداد پاسخ استعلام های معاونت آموزشی به کل تعداد استعلام ها
5- نسبت تعداد پاسخ مثبت استعلام های معاونت آموزشی به کل تعداد استعلام ها
6- متوسط تعداد روزهای کاری پاسخ معاونت آموزشی
7- نسبت تعداد کل کد اختصاصی اخذ شده به ثبت شده
8- متوسط تعداد روزهای کاری کد صادر شده
9- نسبت تعداد کل کد ویزای صادر شده به درخواست شده
10- متوسط تعداد روزهای کاری صدور ویزا
11- نسبت تعداد ثبت نام شدگان به معرفی شدگان
12- نسبت تعداد ثبت نام شدگان به تفکیک ظرفیت رشته مقطع به کل تعداد ظرفیت رشته مقطع
13- نسبت تعداد معرفی شدگان جهت ثبت نام به تعداد کل درخواست های واصله استاندارد
گزارشات
1- گزارشات توصیفی سالانه
2- گزارشات تحلیلی - عملکردی سالانه (براساس نمودارهای اجرائی و کارشناسی گردش کار و شاخص های فوق)
اهداف فرآیند:
- اقدام برای صد در صد درخواست های واصله براساس استاندارد تدوین شده
- کسب نظر و پیشنهادات ذینفعان
ذینفعان عبارتند از:
رئیس دانشگاه، مدیریت حراست دانشگاه، معاونت آموزشی دانشگاه، و دانشجوی خارجی
شاخص های کلی:
1- میزان رعایت استانداردها
2- میزان رضایت ذینفعان
3- نسبت اهداف واصل شده به اهداف طراحی شده (اثربخشی)
4- نسبت منابع مصرف شده به استاندارد منابع (کارائی)
شاخص های درون داد:
1- تعداد درخواست ها (به تفکیک رشته، مقطع، کشور، جنسیت و وضعیت تاهل)
2- تعداد درخواست های واصله استاندارد
3- شرایط و ظرفیت اعلام شده استاندارد
4- نسبت تعداد درخواست به ظرفیت به تفکیک رشته ها
شاخص های پروسه:
1- میزان رعایت استانداردهای تدوین شده (اجرائی و زمانی)
شاخص های برون داد:
1- نسبت تعداد پاسخ استعلام های حراست به کل تعداد استعلام ها
2- نسبت تعداد پاسخ مثبت استعلام های حراست به کل تعداد استعلام ها
3- متوسط تعداد روزهای کاری پاسخ حراست
4- نسبت تعداد پاسخ استعلام های معاونت آموزشی به کل تعداد استعلام ها
5- نسبت تعداد پاسخ مثبت استعلام های معاونت آموزشی به کل تعداد استعلام ها
6- متوسط تعداد روزهای کاری پاسخ معاونت آموزشی
7- نسبت تعداد کل کد اختصاصی اخذ شده به ثبت شده
8- متوسط تعداد روزهای کاری کد صادر شده
9- نسبت تعداد کل کد ویزای صادر شده به درخواست شده
10- متوسط تعداد روزهای کاری صدور ویزا
11- نسبت تعداد ثبت نام شدگان به معرفی شدگان
12- نسبت تعداد ثبت نام شدگان به تفکیک ظرفیت رشته مقطع به کل تعداد ظرفیت رشته مقطع
13- نسبت تعداد معرفی شدگان جهت ثبت نام به تعداد کل درخواست های واصله استاندارد
گزارشات
1- گزارشات توصیفی سالانه
2- گزارشات تحلیلی - عملکردی سالانه (براساس نمودارهای اجرائی و کارشناسی گردش کار و شاخص های فوق)